torsdag 21 mars 2013

Fjäderholmarna . . . ett drömläge

När jag tittar ut genom mitt fönster . . . visserligen en dag med strålande sol från en klarblå himmel . . . och sedan kollar termometern . . . -7° . . . brrr . . . då blir jag lite konfunderad . . . är vi verkligen på väg mot sommar . . . eller?
 
 
Jag jobbar för fullt med mina projekt till sommarbutiken ~ Textilt Uttryck ~ på Fjäderholmarna . . . sitter vid symaskinen och känner värmen vid söderväggen under parasollet, brisen från sjön . . . nää, inte en bris på mon . . . fiskmåsarnas glada skrik . . . vågskvalpet . . . lugnet och fridens liljor . . . Båtresan dit och hem varje dag är en lisa för själen . . . en verkligt bra start och avslut på en dag . . . få förunnat att ha en sådan arbetsplats . . . Hur som helst så slår vi upp dörren den 27 april och gör så varje dag till den 8 september . . . vardag som helg . . . i hantverkslängan råder full aktivitet vare sig det är snö, regn eller kokande hett . . . hoppas få se Er där i sommar . . . återgår nu i drömläge . . .
 
Mer info om öppettider mm hittar Du här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar