fredag 20 oktober 2017

petrol - tankar textilmönster för fullt & höstens trendfärg 2017


Jag rivstartar morgonen med petrol och prickar! Vilket drag! Jag åkte dit så det sjöng om det, för ner i min kasse på loppisen hamnade stuven för en ny hemvist bland tygkompisarna i AIK-land! En fantastisk bomullskvalité med ett oregelbundet prickmönster på en botten i en av höstens trendfärger - petrol. Mönstret är dämpat men har ett otroligt djup och jag, jag får en obeskrivlig lust att dyka mig ner i tyghögarna. En kickoff inför höstens äventyr som jag just nu inte vet var det slutar. Jag blir lika förvånad varje gång . . . att mönster och färg påverkar mig så mycket och ger mig drivkraft. Vilken inspirationskälla! Som en julklapp i april . . . Jag tankar textila mönster för allt vad tygen håller, men nu sätter jag punkt för den här veckan! Skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar