måndag 14 januari 2013

bloggeri, bloggera, hurra!


för tre månader sedan satte jag bloggeriet i sjön . . . åååh, vad kul det är . . . jag har alltid fotograferat mycket så dessa två ting sammanföll väldigt bra . . . vansinnigt skoj . . . sedan gillar jag att skriva också och dessa tre saker tillsammans gör inte saken sämre . . . lattjo lajban alltså . . . Är orolig över att jag ska drabbas av bloggabstinens när jag under längre tid befinner mig i teknikfria zoner . . .  jaaa, jag vet, att jag kan blogga på språng i mobilen . . . kanske går det att sitta på dass och tjyvblogga . . .   att hitta något öppet wi-fi-hi-hi i skogen verkar osannolikt . . . hmm . . .  hur ska det gå . . . Idag är lite av en lill-födelsedag kan man säga . . . förmodligen bloggar jag loss igen i morgon . . . har svårt att hålla mig . . . och tackar alla läsare allra ödmjukast . . . hatten av! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar