fredag 1 februari 2013

vågen

 
idag gör jag vågen . . . hasade ner för branta backen i is och modd och kollade upp om den så kallade vändplanen på Sjövägen var borta . . . och det var den . . . ett minne blott får jag hoppas . . . som en mardröm . . . och igår blev jag fastklämd i en screeningapparat på Karolinska sjukhuset . . . den sedvanliga och helt klart obehagliga undersökningen var annat år . . . mammografi alltså . . . nu var det avgiftsfritt till skillnad från tidigare år . . . hurra för kvinnosjukvården . . . åtminstone i Stockholms landsting . . . I övrigt tragglar jag vidare med Windows 8 och pekplattan . . . det ska väl sitta tids nog . . . sedan är det bara Photoshoperiet som ska installeras . . . ett TBE-vaccin som ska skjutas in i armen . . . och så är jag redo för våren . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar