söndag 7 juli 2013

ljusterö marknad, skärgårn & hamnmagasinet

 
den årliga marknaden/loppisen i Linanäs har gått av stapeln och finare väder hade inte gått att få . . . trafiken på vägarna var intensiv . . . bussen hade till och med svårigheter att ta sig fram . . . och jag är helt övertygad om att alla tycker det var en lyckad dag . . . utom busschaffisen då . . . I förra inlägget nämnde jag en sommarbutik i Linanäs . . . Hamnmagasinet . . . där jag hoppas på någon hyllmeter nästa säsong för mina lite mer marininspirerade textila produkter . . . nästan utomlands-känsla bland bryggorna . . .
 
 
när man ändå befinner sig i Linanäs tycker jag att man ska ta sig en matbit på Skärgårn Restaurang & Bar . . . i övrigt blir jag väckt varje morgon av två galna tuppar som på var sitt håll försöker överglänsa varandra . . . och stor loppisaktivitet råder i varenda bebott hus hela sommaren . . . ska vi byta grejer? . . . återbruk är kanonbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar