måndag 15 februari 2016

vårens nyheter & cool warm cuffstuff

Cool warm cuffstuff åter i webbshoppen!

Vårens nyheter! Nu finns det både enfärgade och mönstrade pulsvärmare/muddar på hyllorna i min webbshop. En bra accessoar som både pryder och värmer. Jag brukar själv ha ett par under stora arbetshandskar eller ovanpå fina fingervantarna. Oavsett trädgårdsgöra eller finlir fyller de samma funktion - värme åt hand och handled utan inverkan på fingerfärdigheten. Fiffig accessoar, tycker jag. Finelittleday har under rubriken "Handmade and unique" bloggat om muddarna och det är jag glad över. Jag är också glad över att förra veckan med banktrassel, borrar och sugar är till ända. Denna vecka börjar med DHL, rörmokare och annat jox! Det pågår annat så att säga . . . och för närvarande väntar jag på tillfället då jag kan dyka ner bland textilierna igen!

Nätbutiken fyller 1 år fredagen den 19 februari och dagen till ära firas med fraktfritt på alla varor i butiken! Mer om ettåringen finns att läsa här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar