onsdag 28 juni 2017

blommiga tvångstankar & textilnörderi - 70-tal


Näämen hej! Jag måste hej, jag måste hej, jag måste hejda mig. Men det är svårt när jag lider av blommig mani. Försöka, försöka åtminstone, att hålla fingrarna i styr så fort jag ser något blommigt från 1960-70-talet. Inte det lättaste! Blommiga tvångstankar, är det nå´t, tror ni, man kan söka läkarhjälp för?!!! Det blommar i samtliga förvaringsutrymmen - blommigt på både längden och tvären. En storblommig textilnörd är jag utan tvekan. Omåttligt nördig. Ovan ett fyndat örngott i gott skick som jag lade vantarna på och senare även huvudet. Drömmer nu uteslutande om det otvungna och galna 70-talet! På fredag tar jag en kort sväng över till Danmark här på bloggen . . . och vad hittar vi där . . . jo, låt se då! Blommigt kanske och hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar