måndag 18 mars 2013

more is more . . .

 
är det någon som vet var värmen gått och gömt sig? . . . hmm . . . och så sitter jag vid symaskinerna och syr sommarmössor . . . känns avlägset . . . Imorgon hotar de med ett rejält snöfall till och med . . . Snödroppen jag hittade för en tid sedan lever nog en tynande tillvaro just nu . . . Och vid närmare eftertanke . . . insåg jag just . . . att det gått flera dagar sedan något hände i bloggeriet . . . men jag har uppdaterat NYHETER i alla fall. Lever i dagsläget i symbios med symaskinerna . . . dag som natt . . . alltid samma visa inför sommarsäsongen i hantverkslängan ute på Fjäderholmarna. Trots att jag är helt sönderstucken i fingertopparna . . . sömnen är skralt tilltagen . . . allmänt småkaos råder . . . så trivs jag bra med det! Hela arbetsprocessen har en tendens att svälla ut om jag så säger . . . more is more . . . är ledordet . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar