tisdag 31 december 2013

2013 ut och 2014 in

 
Vad mer finns att tillägga de sista skälvande timmarna på årets sista dag? Klockan är snart slagen och dags att avrunda året. Jo, ett Gott Nytt 2014 önskar jag Er alla! Tick, tack, tick . . . och ett stort tack från mig, för all respons och glada hejarop under 2013! SKÅÅÅL! Jag tycker fortfarande att bloggen är lika rolig, stimulerande, inspirerande och utvecklande som vid starten. Ett infall som slagit väl ut! Snart rullar ett nytt år igång med bra upplevelser, förhoppningar, besvikelser, en smula tråkigheter och massor med härliga stunder. En kompott av det mesta i livet skulle jag tro. Jag ska fördjupa mig i något . . . vad vet jag ännu inte . . . Den dagen jag slutar våga eller prova nytt är det dags att söka livshjälp, och dit är det långväga . . . puuuh. Tips från coachen . . . livsbejaka 2014! Det skriver jag under på . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar