måndag 12 september 2016

butiksnytt & simultanförmåga med Monthly Makers - DIY

http://www.konsthantverkscentrum.se/konsthantverkare/b/karin-brismo/

De här handstickade mohairsjalarna får jag tillskriva mig själv! Vare sig man vill eller inte står höst och vinter för dörren och då kan det vara skönt att vira in sig i en fluffig och skön sjal. Färgerna piggar upp den mest regniga dag! Rosa i alla dess nyanser måtte verkligen ha satt klorna i mig. Inget jag reflekterat över förrän nu, och tänker närmast på min rosa slända som jag gjorde på Monthly Makers augustitema "Pärlor". I några dagar har jag kikat på tillvaron genom en kameralins och suttit vid datorn och uppdaterat butiken. En surdeg som legat och jäst under sommaren med ett dåligt samvete som följd. Puuhh, nu känns allting genast bättre. Kika in och kolla runt på höstnyheterna! Äntligen ges tid till det som står mig närmast om hjärtat. Ett djupdyk i textilhögarna! Oops, i helgen var det temasläpp på månadsmakarna. Simultanförmåga står högt i kurs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar