onsdag 9 november 2016

mitt vinterland & Jaquies adventskalender - WOW!

God morgon till ett Sverige i vinterskrud! I Stockholm faller stora snöflingor och staden ligger inbäddad under ett tjockt vitt fluffigt täcke. Inte en plogbil så långt ögat kan se. 1 december närmar sig med stormsteg och jag kan inte leeeeva utan en adventskalender. Ingen jul utan en elektronisk sådan! Det spelar ingen roll att jag passerat småbarnsåldern för länge sedan - och skäms inte för det. Min vana trogen har jag laddat ner Jacquie Lawsons fina animerade kalender till datorn och väntar otåligt på första lucköppningen. Klicka på länken ovan och få en förhandstitt! Kör det klimatsmarta alternativet för drygt 30 svenska kronor. Fiffigt va? I år har Jacquie förlagt kalendern till en stad på Englands sydkust, Torquay. Ååååh, vad kul! Här hemma delar vi på gracerna och öppnar solidariskt luckorna varannan dag. Jag tar de ojämna. Alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar