måndag 27 februari 2017

textil mosaik i svartvitt - Laina Koskela, Stig Lindberg och ... Oslo!


Tjoohoo i stugorna! Här vare tryck till tusen! En svartvit textil mosaik med "Elefantti", design Laina Koskela för finska Finlayson, 1969, "Tallyho" formgivet av Stig Lindberg, Ljungbergs Textil och så Oslo mitt upp i allt! Det vill säga; förra årets kollektion med kuddar och filtar från Mio Möbler! Kuddarna tillhör min svartvita balkonginredning sedan förra sommaren. Längtar gränslöst mycket efter balkonghäng, roliga förändringar och nytt andrum. Jag och tekoppen i solstolen om morgonen, det höjer livskvalitén till tusen! På onsdag väntas ny bredbandsleverantör och jag antar att det blir antingen svart eller vitt på skärmen! Håll tummarna för . . . . ja, ni vet vad!

Här kan Ni läsa och se hur jag vann Elefantti! Otroligt, eftersom mina vinstchanser i allmänhet brukar vara lika med noll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar