onsdag 12 juli 2017

på plus-sidan & addera konvext i soffhörnet - kuddfodral In Home!

Bild lånad från Jysk.

Jojomensan, här har det adderats konvext i soffhörnan vill jag lova! Nu är det högsommar och andra grejer högprioriteras för min del så sömnaden av mina orangea kuddfodral får vänta till framåt hösten. Tiden går rasande fort och den varan lider jag brist på för tillfället. Lite förnyelse var ändå på sin plats och då råkade jag springa på de här kuddöverdragen med gulgrön fartrand (passpoal) som extra piff. Budskapet var solklart; "Plussa på med oss hemma i soffhörnet"! Sagt och gjort. Saken bif. Små textila detaljer som kuddar, plädar och gardiner gör stor skillnad och förändrar snabbt uttrycket i inredningen, oftast också med förhållandevis små medel, Större arbetsinsatser är knappt nödvändiga och det passar mig väldigt bra. Ett relativt litet handgrepp blir en stor förändring. Nu ligger jag definitivt på plus ... sidan!!!!!

Kuddfodral "Hickory", med textiltryck på bomull, 40*40, från Jysk. Då på rea! Kolla också in utbudet på lokala loppisar - där kan riktiga fynd göras - både för miljön och plånboken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar