måndag 10 juli 2017

grön organisk mönster-flashback - loppisfyndad kjortel


I jakten på ett par badskor, och då menar jag skor och inte badtofflor, fick jag tillfälle att besöka ett antal centrum i Stockholms utkanter som jag aldrig varit i. Nya platser, nya intryck och oohhh så kul! Såklart kunde jag inte motstå att äntra en av Myrornas butiker och fyndet denna lyckans dag blev en kjol i superskönt linnetyg i en färg och mönster som var oemotståndligt. När jag tittade närmare upptäckte jag att mönstret påminde om kuddarna jag sydde av en panelgardin till balkongen. Kolla själva! Omedvetet verkar jag vara inne i en organisk mood! Alltså var det min högra hjärnhalva som köpte kjolen! Vilken hjärnhalva som köpte alla grönsaker och baddojorna har jag ingen aning om . . . Nu blir det i alla fall bada av, om vädret vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar