fredag 3 november 2017

livräddare för alla helgon - självlysande skosnören!



Brukbar textil när den är som bäst! Något för Alla Helgon varje dag! Magiskt självlysande skosnören! Vilka livräddare! Vilken strålande funktion! Innovativt och inte alls dyrt! Annars brukar reflexband/tyg kosta en hel del och sorgligt nog, bortprioriteras till förmån för annat. Jag finner knappt ord för hur bra de är. Tvekade inte en sekund när jag stod framför hyllan med skosnören, jo, givetvis på längden som jag så klart inte mätt upp. Det blev inköp av flera längder i hopp om att någon skulle passa. Klart som korvspad att de skulle sitta i mina vinterkängor! Går man som jag, oftast klädd i svart, blir jag ett med mörkret. Det är ofta i allra sista stund, när bromssträckan är näst intill obefintlig, som bilister upptäcker mig. Farligt, farligt nära en slutdestination som andeväsen. Och väsen av diverse slag blir det massor av i helgen och jag önskar alla en riktigt spooky helg! Jag ska promenera runt med mina reflexband längs med hela benen och skrämma vettet ur någon . . . men guuuud, vad är det dääär . . . Jag älskar helger som denna! I´m shining!

Skobanden är från Bandi - shiny shoelaces.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar