lördag 23 december 2017

julhälsning från designbyBrismo & Textilkraft


💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗

Det drar ihop sig, vill jag lova! Imorgon är det julafton och idag är det nog full ruljans i stugorna. Jag hoppas att ni alla hinner med att också njuta av julens goda. Mina inre cirklar har rubbats något av oväntade  tandläkarbesök som också dränerat plånboken rejält, men det var väl någon mening med det också. Nu kan jag sätta i mig massor av knäck utan risk för att fyllningarna ramlar ur! Enträget biter jag mig kvar i textila julmönster ytterligare några dagar och fortsätter att publicera makalösa julmotiv ritade av sagolika formgivare  innan det är dags för nya tag och en halvnelson inför 2018! Jag, Karin Brismo, som står bakom både bloggen, Textilkraft och designbyBrismo på Instagram önskar Er alla en riktigt skön och GOD JUL!

PS. Imorgon blir det finbesök - Brit hälsar på! Gör det Du också! DS.

💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗🎅🎄💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar