tisdag 30 januari 2018

vårlig humörhöjare av Bodil Wallman - BOWA

Bodil Wallmans blommiga signatur!

In genom dörren, från snöslask och halka, kommer Bodil Wallman med vår för bordet! Och hon är välkommen må ni tro! Ett härligt mönster, färgsättning och med hopp om att vi snart är där! Lite värme på strykbrädan hade bomullsduken med textiltryck, 23*51, mått bra av men det bjuder jag på idag. Duken tilltalande mig så mycket en kall, blåsig och snöig vinterdag när man knappt ville sticka ut näsan, att den fick följa med mig hem. Magiskt att färg och mönster kan göra mig på så mycket bättre humör! En vårlig humörhöjare och mitt må-bra-index går genast upp två snäpp!

Mer om och av Bodil Wallman med textil signatur BOWA finns i högermarginalen under "Välj bland". Blanda och se det bästa ur hennes mönsterskatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar