onsdag 31 december 2014

snipp, snapp och snart slut & Old Fashioned jajamen!


Snipp, snapp, snut så var 2014 snart slut! 
Önskar alla en god avslutning
och ett ännu
godare & bättre
2015! 

I mitt liv stundar en hel del förändringar och utmaningar som det ska bli kul, spännande och utmanande att ta sig an. Vissa känner jag redan till och andra lyckligtvis inte. Nu är vi snart på rätt sida i tideräkningen och det går mot ljusare tider i mer än ett avseende. Knappt jag kan bärga mig tills snödroppar och vintergäck spirar, då vårhälsningar från självaste livet kommer och tar ett nytt härligt, inspirerande grepp om tillvaron. Men först en Old Fashioned i glaset för en old fashioned! Old fashioned lär jag nog känna mig i morgon bitti också . . . Var hälsad 2015!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar