måndag 30 maj 2016

kul partytips eller artificiell balkongväxt ? - DIY


Det här gillar jag! Enkelt, effektfullt, billigt och framför allt kul! Tänk kräftskiva, födelsedag eller någon annan happening. Det går att variera och göra hur kul som helst. Färgmatcha på ett tema eller tuttifrutti. Plasthinkar finns i varje hem, sand/grus kan lånas under sommarsäsongen (för att lämnas åter givetvis) ur de lådor som står uppställda för sandning vintertid. Någon typ av pinne att fästa ballongerna på (ett rör för elkabel på bilden) ja, och så ballonger så klart! Jag tänker genast balkong; Svart och vita ballonger i en svart hink. Åh, så häftigt! En artificiell balkongväxt som sällan skådats! Jag jublar och tycker det är toppen. Annorlunda om inte annat! Det här ska provas . . . bara jag slipper blåsa upp ballongerna!

2 kommentarer:

  1. Haha jaa, vilken rolig idé! Det här ska jag komma ihåg :D

    SvaraRadera
  2. Helkul! Nu måste man ha partaj också!!!!! ������

    SvaraRadera