fredag 4 november 2016

vadå "veckans konsthantverkare"? & sthlm food & wine





Kommunicera är ordet idag. Modernt och fint. Informera är inte så dumt det heller. Sprida & dela inte sämre de. Så idag ska jag dela med mig lite till på temat "Veckans Konsthantverkare" som jag blev utsedd till nu under höstlovsveckan. Vadå "Veckans Konsthantverkare"? undrar kanske någon. Jo, Konsthantverkscentrum är en organisation för konsthantverkare från hela landet och tillsammans driver vi en nätbutik - Konsthantverkscentrum. På startsidan kan Du både söka på specifika namn under KONSTHANTVERKARE eller på material/sortiment. Där hittar Du min butik med hyllor dignande av egenproducerade textila produkter i olika material och tekniker! Direktlänk finns givetvis ovan i menyraden och även i högermarginalen här på bloggen. Fler frågor på det? Bra, då var det klart!

PS. Konsthantverkscentrums nätbutik medverkar på Sthlm Food & Wine som hålls på Stockholmsmässan 10-13 november. Vi finns i monter C02:21 och dit är alla välkomna! Mina grytlappar i "form" finns där och för beställning i nätbutiken! DS.

Vad kan annars sägas om fredagsmorgonen och stundande helg? Jo, jag ska bänka mig i Berwaldhallen och glömma rugguggle-vädret och annat som upptar mina tankar och lyssna på körsång ur Haydns "Skapelsen". Vem vet, musik och sång kan ge "ringar på vattnet" . . . skapande, kreativitet, handgöra . . . Å, för guds skull - gå nu inte och halka omkull och bryt handlederna!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar