fredag 28 april 2017

sommar-explosion, input & balkongnyheter!


20*20 bomullsduk med textiltryck. En sommar-explosion! En välbehövlig sådan och sannerligen ... har jag inte gått å kärat ner mig i orange! Hela vårlika Sverige kom av sig i påskens kyla och nu får det väl ändå vara nog. Vanligtvis öppnar jag kojan på ön vid påsk men i år, icke. Med så låg temperatur om nätterna vågar åtminstone inte jag släppa på vattnet. Det kan bli katastrofläge med sönderfrusna ledningar och blandare och i värsta fall översvämning som följd. Nu har jag i alla fall beställt sol & värme. Balkongfix står i startblocken. Nytt till sommarbalkongen är en matta, kuddar och växter. Det svart/vita färgtemat från förra året består. Det återkommer jag till i senare inlägg. Nästa gång jag skriver här på bloggen har april övergått till maj. Vi ses väl då . . . redan på måndag alltså! Tills dess en särdeles varm och solig hälsning från mig i AIK-land och det hoppas vi håller i sig!

Kanske kan min balkonginredning från förra året som ses här och här ge lite input i ämnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar