onsdag 17 maj 2017

Flitiga Lisa för trädgårdsbordet & artificiell grönska för balkongen!


Wow, vilket textiltryck! En härlig blandning av röda, ceriserosa, orangea och gula nyanser. Mitt i prick om ni frågar mig. Mönsterrapport, efter mönsterrapport på mörkgrön botten. En prunkande textil blomrabatt som duk för trädgårdsbordet. Den gör mig alldeles solvarm inombords. En tillbringare med saft, duralex-glas, sugrör och bullar står på bordet och jag är plötsligt barn på nytt med ett sommarlov utan slut. Ingen märkning om formgivare, men den blommiga upphovsmakaren måste verkligen ha gillat Flitiga Lisa! Eller vad tror Ni? Jag? Idag? Flitig och flink? Häng i soffhörnet lockar hellre en regnig dag som denna! Balkongen är sommarinredd och saknar helt levande växter, men desto mer konstgrönska. Storstadsmänniska som jag är! Bekvämt ska det vara och gott att leva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar