måndag 5 juni 2017

på pricken - mönster från 10-gruppen!


På pricken helt enkelt! Som gjord för mig! I samma veva som den tillfälliga kollektionen "Avsiktlig" med 10-gruppens mönster släpptes på IKEA hittade jag den här tygkassen på loppis för en tia. Taget och ingen tvekan om att öppna plånboken! Lagom stor och framför allt miljövänlig! Vem den prickiga formgivaren är, när och ur vilken kollektion vet jag inte. I den har jag burit hem solcellslampor och diverse andra ljusglimtar till balkongen som jag visar färdiginredd på onsdag. Väl mött under parasollen i solgasset då! För önska man ju alltid göra!! I morgon hissas flaggan i topp och jag önskar också alla ett bra nationaldagsfirande trots regn och rusk! 

Mer om 10-gruppen finns att läsa och se under "Välj bland" i högermarginalen eller kolla in "Avsiktlig" här!

Skippa plastkassarna och börja plastbanta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar