måndag 28 augusti 2017

blommigt in på bara kroppen - en fullträff från Duns

Textiltryck på påslakan för barnsäng från Duns.

Först och främst vill jag börja den här bloggveckan med att hälsa alla läsare från Kina hjärtligt välkomna hit till bloggen! Det gör mig glad att så många av Er har hittat hit. 💜💚💛💙💓 Och nu raskt över till måndagens textilhändelse om hur jag handlöst föll genom mitt textila universum och landade med en duns. Jag höll hårt i det fantastiskt härliga, färgsprakande, helt bedårande blommiga tygstycket, och blev blixtförälskad på en nanosekund. Textiltrycket på finaste bomull där färg, form och komposition är en fullträff, kommer från Duns! Helt oemotståndligt. En ärmlös klänning till moi ska det bli. Oh, vad jag längtar efter att ta den på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar