tisdag 2 januari 2018

intryck, avtryck, uttryck, textiltryck, små förändringar & 2017 bestnine

2017 bestnine @designbybrismo

Nästan jul igen att döma av 2017 bestnine på @textilkraft !!!!!

Jag börjar det nya året med att tacka alla å det varmaste som gillat @designbybrismo och @textilkraft på Instagram, likaså ni som tittar in här på bloggen. Det värmer verkligen och det peppar mig, för utan Er vore det inte möjligt. Hjärtligt välkomna ska ni också vara till ett sprillans nytt 2018 här på bloggen! Det sjätte året i ordningen, om jag räknat rätt. Förändringens vindar blåser överallt och även här i mitt lilla skrivarnäste. Med start den här veckan, kommer jag fortsättningsvis att göra två inlägg per vecka, tisdagar och torsdagar. Jag får ibland frågan om jag någon gång drabbas av "bloggtorka", och svaret blir otvetydigt nej. Anledningen är en omfördelning av tid till förmån för behovet av eget skapande. Jag kommer fortsättningsvis att kåsera kring textilmönster såsom tidigare och det blir en textil kompott av fakta, diy, egna projekt, kreativitet, fördjupning och reflektioner i en salig blandning. Hoppas ni fortsätter att titta in här emellanåt för en inblick i den förtrollande textila världen med magiska uttryck! Intryck - Avtryck - Uttryck - Textiltryck! Så de´så och väl mött på torsdag! Ha en fortsatt härlig första vecka på 2018 och låt den sätta ribban för resten av året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar