torsdag 3 januari 2019

gräsgrön fräschör & en dans på rosor - vintagetyg 70-tal


Nog syns det väl hur tydligt som helst åt vilket håll jag är på väg, eller? Mot våren, takdropp. barmark och vitsippor så klart. Jaja, januari och februari återstår men uppstarten av 2019 med glödheta "Apia" formgivet av Marjatta Seppäla och idag gräsgrönt med rosor säger allt! Det nya året är verkligen en nystart för mig. Fräschör är ett bra ord. En reset - är just vad det är. Och så tryggt, att allt börjar om igen. Det är mycket att se fram emot, att bita tag i, och också att stöta på patrull. En dans på rosor ... nääee, riktigt så naiv är jag inte och har förra sommaren i färskt minne. Känslan är ändå väldigt livgivande och gör mig glad ända in i själen. Minnet av ett fullsatt Ullevi, solhet publik, 1982 och hela livet framför mig ... är densamma nu. Start me up!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar